ZADZWOŃ DO NAS:
56 477 10 48
Jesteśmy dostępni: od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
Twój Partner na Rynku Multiagencji
PANEL LOGOWANIA
KONTAKT
Reklamacje
Możesz złożyć reklamację w wybrany przez Ciebie sposób:
pisemnie – na adres NEWIA SERWIS ul. Polna 105/15, 87-100 Toruń,
osobiście – w siedzibie NEWIA SERWIS ul. Polna 105/15, 87-100 Toruń,
telefonicznie – pod numerem
(56) 477 10 48
,
elektronicznie – na adres:
reklamacje@newia.com.pl
Formularz reklamacyjny
Imię i nazwisko Klienta*
Adres zamieszkania/korespondencyjny Klienta*
Adres email Klienta*
Numer telefonu Klienta*
Forma udzielenia odpowiedzi
pisemna
email
Status Klienta*
Ubezpieczony
Ubezpieczający
Poszkodowany
Numer polisy/umowy ubezpieczenia*
Numer i data szkody
Przedmiotem reklamacji jest:
Dodaj załączniki (limit 10mb)(jpg,png,jpeg,pdf,docx)
Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust.2 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 wyrażam zgodę, na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przygotowania odpowiedzi i późniejszego kontaktu.*
WYŚLIJ
Jak rozpatrujemy reklamacje?
Regulamin rozpatrywania reklamacji
Pobierz protokół reklamacji
Protokół reklamacyjny
Wiadomość została wysłana. Dziękujemy za kontakt, odpowiemy w możliwie najkrótszym czasie.
Panel logowania
Kontakt